WIADOMOŚCI

GP Turcji - strategie doboru opon
GP Turcji - strategie doboru opon
Poniżej prezentujemy strategie doboru opon w GP Turcji.
baner_rbr_v3.jpg
Ferrari
Felipe Massa: Twarda - Twarda - Miękka
Kimi Raikkonen: Twarda - Twarda - Miękka

McLaren
Lewis Hamilton: Twarda - Miękka
Heikki Kovalainen: Miękka - Twarda - Miękka

BMW Sauber
Robert Kubica: Twarda - Twarda - Miękka
Nick Heidfeld: Twarda - Twarda - Miękka

Renault
Fernando Alonso: Miękka - Twarda - Twarda
Nelson Piquet: Twarda -Twarda - Miękka

Toyota
Jarno Trulli: Twarda - Twarda - Miękka
Timo Glock: Twarda - Twarda - Miękka

Scuderia Toro Rosso
Sebastien Bourdais: Twarda - Miękka
Sebastien Buemi: Twarda - Twarda - Miękka

Red Bull Racing
Mark Webber: Twarda -Twarda - Miękka
Sebastian Vettel: Twarda - Twarda - Twarda - Miękka

Williams
Nico Rosberg: Twarda - Twarda - Miękka
Kazuki Nakajima: Twarda - Twarda - Miękka

Force India
Adrian Sutil: Twarda - Twarda - Miękka
Giancarlo Fisichella: Twarda - DNF

Brawn GP
Jenson Button: Twarda - Twarda - Miękka
Rubens Barrichello: Twarda - Twarda - Miękka - DNF

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

9 KOMENTARZY
avatar
walerus

08.06.2009 11:13

0

dobra guma nie jest zła...


avatar
krz08

08.06.2009 11:28

0

Twarda - Twarda - Miękka, większość kierowców tak miała


avatar
Yotomeczek

08.06.2009 12:17

0

Szkoda, że jest monopol na gumy i jeszcze te idiotyczne 2 mieszanki w każdym wyścigu ...


avatar
kondzio

08.06.2009 12:28

0

Masakra, Vetel jechał na 3 pity więc powinien mieć miękka x3 i twarda a nie odwrotnie...


avatar
Skoczek130

08.06.2009 13:54

0

Moim zdaniem takie różnice w rodzaju mieszanki nie powinny miec miejsca. Jak na razie nie dało to wielu wyprzedzeń, ba, stwarza to większe zagrożenie. I tak trzeba pogratulowac Birdgestone za poprawę ogumienia, ale i tak różnica zbyt duża.


avatar
lukasz1

08.06.2009 15:13

0

Ja tam wolał bym Michelin niż Bridgetone, ale trudno co ja moge...


avatar
grzesiek1870

08.06.2009 15:15

0

@kondzio lol? Skąd wiesz jak się spisuje bolid Red Bulla na poszczególnych typach opon? Skoto Bridgestone powiedziało, ze nie ma dużej różnicy w czasach pomiędzy obiema mieszankami to jaki sens ryzykować i jechać na miękkich skoro było większe użycie.


avatar
atomic

08.06.2009 16:27

0

ja dałbym Robertowi mniej paliwa aby mógł powalczyć w Q3


avatar
Kimi Rajdkoniem

08.06.2009 18:04

0

Zakładając, że maja wszyscy po tyle samo paliwa co najlżejszy Alonso w Q3 to Robert byłby 7-my z czasem na poziomie 1;28:3-1:28,4. [+1kg to czas wolniejszy o 0,05s] Co do opon to na podstawie obliczeń dla BGP twarde na pojedynczym kółko były wolniejsze o 0,3s przy takiej samej ilości paliwa. Zużycie miękkich opon na tym torze było mniejsze pod koniec wyścigu z powodu nagumowania toru, dzięki czemu Hamilton mógł osiągać niezłe czasy, w konsekwencji był przecież szybszy na pojedynczym okrążeniu niż Koval


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu